Doğan Grubu: Hükümet aleyhine haber yapan gazetelerle bağlantımız yok

Açıklamayla, Alman Axel Springer grubu ile ilgili yapılan haberlere cevap verildi.

Doğan Grubu: Hükümet aleyhine haber yapan gazetelerle bağlantımız yok

Doğan Grubu son günlerde ortaya atılan bazı iddialar üzerine bugün bir açıklama yaptı. Açıklama şöyle:

"Son zamanlarda bazı Avrupa gazetelerinin ve medya organlarının Hükümetimiz aleyhindeki yayınları bahane edilerek, Grubumuzun Alman Axel Springer grubu ile ilişkisi çarpıtılarak gündeme getirilmekte ve hiçbir mesnedi olmayan iddialar ortaya atılmaktadır. Bu husustaki gerçekler şöyledir:

1. Axel Springer Grubu Ocak 2007'de Doğan TV Holding'in % 25 hissesini satın almıştır.Yapılan bu anlaşmada geri alım opsiyonu bulunmaktadır.

2. 2007 tarihinden bu yana Axel Springer Grubunun Doğan TV Holding'deki hisseleri peyderpey geri alınmaktadır. Bugün itibariyle Axel Springer'in Doğan TV Holding'deki hissesi yüzde 6,68 oranına düşmüştür.

3. Hissesi olmakla birlikte Axel Springer Grubunun Doğan TV Holding'in yayın politikasına ve yayın içeriğine hiçbir müdahalesi söz konusu olmamıştır ve olamaz.

4. Doğan Grubu'nun Axel Springer Grubunda hiçbir hissesi bulunmamaktadır. Bu grubun veya bu grupla ortak şirketlerin yayınları ile hiçbir bağlantımız olmadığı gibi, yönetimlerine de hiçbir iştirakimiz yoktur.

Yabancı medya yayınlarının Doğan Grubuna atfedilmesi ve sanki bir irtibat varmış gibi algı yaratılmaya çalışılması, hiçbir dayanağı olmayan haksız bir iftira ve karalama çabasından ibarettir."

Teknolojik İşler Ofisi

Sayfa Derleme Süresi: 3.1746 saniye